Travelpoint nieuwsbrief juli
De eerste Travelpoint nieuwsbrief staat online! Travelpoint is het nieuwe reis- en declaratieplatform dat 3W in mei heeft gelanceerd als opvolging van TEM. Via Travelpoint kunnen reizigers van bijna alle Rijksorganisaties hun internationale reis boeken en declareren. In deze nieuwsbrief kijken we terug op de eerste 2 maanden en informeren we jullie over wat er goed gaat, wat beter moet en wat onze focus is voor de komende periode.
In deze nieuwsbrief informeren we u over de status en doorlooptijden van declaraties, reizen binnen en buiten beleid, profiel aanpassingen en boekingen voor meerdere personen. En hoe u de CO2 voetprint van een hotel of van uw reis kunt inzien, en zo duurzaam mogelijk kunt reizen.
Let op! Langere doorlooptijden declaraties en ruimere openingstijden servicedesk
Op dit moment is het nog niet mogelijk om de automatische controle op declaraties volledig te activeren, waardoor servicedesk Travelpoint momenteel alle declaraties handmatig moet controleren. Een enorme klus waarin qua capaciteit niet was voorzien. Mocht u langer op de uitbetaling van uw declaratie wachten, dan vragen wij om uw begrip. Met de personele uitbreiding van de servicedesk verwachten wij de doorlooptijden te kunnen verkorten. Verder worden de openingstijden voor de telefoon verruimd van 09.00 tot 17.00 uur (vanaf augustus tot in ieder geval tot het einde van het jaar). Hier leest u meer over in de nieuwsbrief.
Documenten
-
Travelpoint nieuwsbrief juli 2023
Travelpoint is het nieuwe reis- en declaratieplatform dat 3W in mei heeft gelanceerd als opvolging van TEM. Via Travelpoint ...
-
Travelpoint newsletter July
Travelpoint is the new travel and expense platform that 3W launched in May as a follow-up to TEM. Travelers from almost all ...