Klanttevredenheidsonderzoek Travelpoint

3W blijft zich inzetten om zakelijk reizen binnen de Rijksoverheid te verbeteren. We zijn benieuwd naar de stappen die jij als reiziger doorloopt en zouden graag meer inzicht krijgen in jouw afwegingen, keuzes en ervaringen met internationale dienstreizen. Wat vind je waardevol aan deze reizen en waar zie je mogelijkheden voor verbetering in de toekomst?

Op maandag 4 november starten we daarom een onderzoek naar internationale dienstreizen via 3W Travelpoint. Het onderzoek wordt uitgevoerd in samenwerking met Customeyes, een onafhankelijk onderzoeksbureau gespecialiseerd in ervaring- en klanttevredenheidsonderzoeken.

Hoe doe je mee?
Beschik je over een actief account voor Travelpoint? Op 4 november kun je, op basis van een steekproef, een e-mail van Customeyes ontvangen met de link naar de online vragenlijst. Het invullen zal ongeveer 10 minuten van je tijd in beslag nemen. Deelname aan het onderzoek is niet-anoniem. Jouw gegevens worden uiteraard vertrouwelijk behandeld.

We stellen het zeer op prijs als je wilt deelnemen aan dit onderzoek!

Computerscherm travelpoint-7546-2