Account

Met jouw Travelpoint kun je zelfstandig je reis boeken en je reiskosten declareren. 

Wil je op reis en beschik je nog niet over een account in Travelpoint? Vraag dan jouw account eenvoudig aan via het Travelpoint-formulier. Sommige organisaties kunnen hun account ook per e-mail aanvragen. Na je aanvraag ontvang je een welkomstmail met je inloggegevens.

Let op: deze e-mail kan als phishing worden gemarkeerd of in je spamfolder belanden. Controleer daarom altijd je spamfolder. Heb je geen inloggegevens ontvangen? Vraag ze opnieuw aan via het Travelpoint-formulier. Op het inlogscherm kun je ook kiezen voor ‘wachtwoord opnieuw versturen’.

Het is niet mogelijk om zelf je profielgegevens te wijzigen. Je kunt een profielwijziging doorgeven via het Travelpoint formullier. Gebruik dit formulier ook wanneer je of een medewerker van jouw organisatie uit dienst gaat. Geen toegang tot SSP? Neem dan contact op met de servicedesk Travelpoint.

Inloggen account

1. Inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord : inloggen Travelpoint

Je ontvangt per e-mail een verificatiecode voor 2 factor authenticatie (2FA)

2. Inloggen via Single Sign On (SSO) via Travelpoint - Atriis  (Tip! sla deze link op in jouw favorieten)

► Log je voor de eerste keer in? Controleer na inloggen eerst jouw profiel, via het icoontje met jouw eigen initialen, rechtsboven bij profile settings. Klopt er iets niet of mis je iets? Je kunt via het Travelpoint-formulier jouw wijziging doorgeven.